Jag går till historien!

Yeahy! Mitt absolut första blogginlägg någonsin i historien :)
Ja nu tog jag mig i kragen och gjorde en egen blogg vilket jag funderat på ett bra tag nu. vad ska man skriva om då? min fritid, skola, vänner, familj? Ja det är väl en bra början iaf.. Just nu sitter jag hemma hos min syster på hennes 30 kvadrat och fryser rumpan av mig, hehe inte mer än 10 grader i denna lägenhet, när man kliver innanför dörren så är det kallare inne än ute. nödvändig fakta? (NOT) HAHA!! 
Idag var jag i skolan och vände i stort sätt, träffade mina gruppkompisar och jobbade i 2 timmar sen struntade jag i föreläsningen och åkte hem igen :) Ingen bra diciplin där inte, men vi får kompisera det en annan dag istället. Snart ska vi och rutan åka till Kumla, där väntas god mat och mysigt sälskap bestående av min kära mor! Jag ska hämta hem min lilla prins Sally, min katt, min Shemale ;) 

Igår var jag tillsammans med några jobbarkompisar från lekochbus på krogbowlingen här i stan. Vi slog klot så det stod härliga till, vi kom inte först men vi kom nog heller inte sist! jag tror att jag hittat mitt nya kall här i livet och några av oss funderade seriöst på att börja spela på fritiden :P haha..

Nej men, over and out, har inte tid att sitta här och skriva hela kvällen!! 

Kommentarer
Postat av: anna

Härligt sandy :) jag har också precis börjat på en blogg haha.

2010-04-26 @ 21:41:14
URL: http://rushmore.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0