See you sen!

Mycket trevlig kväll på little pennybridge med Empan och Kakan igår, lite öl och en plocktallrik och massa prat om allt mellan himmel och jord, mycket mysigt och efterlängtat! Mina goa flickor : )



Nu är jag i full ståk med att tvätta, städa, blogga :P hehe och snart väntas ett svettpass! Vill bara att timmarna ska gå undan så att det blir dags för partay! Så kommer min prins hem också som jag inte träffat på hela två veckor, kan inte bli bättre!

Ikväller fyller vi upp glasen och firar in att sommaren snart är här! 
Vi går mot ljusare tider! LÖVELY


Kommentarer
Postat av: anna

Söta tjejer :)

du får länka mig på sidan också, hehe!

2010-05-01 @ 20:48:07
URL: http://rushmore.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0