Tjosan i trosan!

Ännu en vacker dag, det gillar jag för att jag kunde ta på mig min nyinköpta jeansjacka och glänsa i. Dagen har bestått i bilköp, inte mitt bilköp men jag var ju på plats då pappa hämta ut sin nya kärra. Smått avudsjuk man blir när den kördes ut från bilhandlarn och pappa sätter sig bakom ratten och ser dyngnöjd ut då man själv får får köra den gammla bilen därifrån. Lives is a bitch när man är en fattig student, men om några år då är min tid även den kommen för en fräsig kärra.
Jag har även hunnit med en sväng till marieberg med dalkullorna Sara och Sandra, jag införskaffade mig ett par nya brallor fast att jag hade noll kronor på kontot. Katching!!!
På fredag då vankas det fest här på norra grev, klackarna i taket och hela 21 år ska man fylla, det är lika bra att göra sig redo för en hård utgång och inställd på betonghjälm dagen efter....



Där fick jag till det allt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0