FRAMME!

Jag är framme i Pune efter en omtumlande resa, 2 timmar till sweich, 11 timmars väntan, 8 timmar till mumbai och sist 4 timmar till Pune. Jag älskade flygresorna, swiss airline for life :) men sista bussresan var något alldeles extra. De trycke in oss i en liten buss med all packning. Det var bilar framför, bakom överallt, tuta och blända med helljusen var enda sättet att ta sig fram på.. vägarna var också helt sjuka, gupp, grus, stora hål lite här och var. Men fram kom vi och fick se vårat extremt mysiga lägenhet. Lite madrasser klär våra golv och ett hål i golvet som toa. :) Låter kanske helknäppt men det är riktigt mysigt och man börjar redan känn sig hemmastad.

Idag har vi kikat runt i området och det är trevligt, förutom alla äckliga och aggresiva hundar som springer runt på gatorna. Annars lite smått och gott att titta på och upptäcka. Imorgon ska vi ut på guidad tur med inderna, ska bli spännande och det är väl kanske efter det som man vågar sig ut lite mera!

Jag saknar alla hemma massor och det känns på något konstigt sätt att jag snart ska hem fast jag vet att jag kommer lagom till jul. Massa blandade känslor har ploppat upp, panik, entusiasm, rädsla, förväntan, massa..

Men jag har det bra och det är mycket tack vare att vi är så många som tar hand om varandra och att jag vet att mina bästa finns hemma. ÄLSKAR ALLA MASSOR!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej Sandra!

Jag känner så igen mig i alla dina känslor, och de är helt naturliga! Som jag sagt en miljard ggr så kommer detta vara/bli ngt som är det bästa som hänt i ditt liv, du kanske inte kommer förstå det nu, men jag lovar att du kommer göra det senare. Hälsa Lakshmi så mkt ifrån mig om hon kommer ihåg mig? Jag fick mitt kuratorsjobb så nu har jag vik i 1 år...så glad

Jag kommer följa dig här, så skriv så mkt du orkar.

KRAM

2010-08-22 @ 23:04:12
Postat av: Sandra

Hej love! Skönt att höra att du är framme och har det bra! Uppdatere i bloggen så vi får veta allt spännande som händer hos dig! :D

Längtar redan tills du kommer hem igen och tills du kommer till Stockholm så vi kanske kan hinna umgås! <3 Ha det såååååå roligt nu verkligen! Lev livet!

2010-08-23 @ 00:38:58
Postat av: Sarah

Det kommer gå toppen, snart kommer du känna dig tryggare och då blir känslorna mer stabila!

njut av kulturen!



Snart ses vi igen! <3 KRAM

2010-08-23 @ 09:46:55
URL: http://asterisco.blogg.se/
Postat av: Sarah

Det kommer gå så bra på din resa Sandra! =)



Du har fått en award på min blogg! <3

2010-08-23 @ 10:05:21
URL: http://asterisco.blogg.se/
Postat av: Ein

Hej love!!

ÅÅ så skönt att höra att mardrömms resan gick bra och att du är framme välbehållen! Ska bli så skoj att fåt läsa om allt du gör på din resa!

Saknar dig redan babe! PUSS ELIN

2010-08-23 @ 10:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0