Nu börjar nedräkningen!

10 dagar kvar sen beger jag mig ut på mitt livs äventyr, jag har packat väskan och förberätt mig på 3 och en halv månad i ett annat land. Andra sidan jordklotet, utanför europa vilket jag aldrig varit utanför förr. Indien ett land som är mångkulturellt och med många smakrika dofter och spännande människor. Man får ta seden dit man kommer och acceptera deras kultur. Sari och indiska kläder får fylla min garderob när jag kommer på plats. Hitills har jag inte lyckats åstakomma att känns så mycket alls, jag tror att jag kommer förstå att jag är på andra sidan jordklotet då jag varit där ett tag och lyckats smälta allt som man kommer att få uppleva. Men något som jag vet kommer att bli jobbigt det är att man nu skilljs från sina nära och kära. Ens underbara vänner, familj och pojkvän! Men jag vet att alla stöttar mig i mitt beslut att åka även om många tårar runnit från deras kinder, och allas vädjan att komma hem välbehållen är ett sätt att visa deras kärlek till mig. Men något som kommer göra att jag känner mig trygg under resan är att alla där hemma finns kvar när jag kommer hem och det är först då som man kommer uppskatta allas kärlek fullt ut. Jag ska banne mig fixa de tre månaderna i en lägenhet på ett golv med en madrass och jag ska försöka att göra det utan att klaga. Jag vet att det kommer vara den mest upplevelserika resa som jag någonsin kommer att få göra i mitt liv, så varör inte passa på att få njuta till fullo när man väl har möjlgheten till det?.

  

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh Sandra, du kommer klara dig utmärkt. Du är så bra!

Jag kommer sakna dig tokmycket, men det här kommer du aldrig ångra!

Vi ses i December!

Ta hand om dig!

Love! <3

2010-08-11 @ 13:37:30
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0