Alskade vanner..

Igar hade vi en riktigt mys kvall alla brudarna i lagenheten. Vi kopte allt som man kan tankas ha pa en ost, kex och vin kvall. Vi pratade om allt som vi upplevt tillsammans, vi skrattade at alla sjuka situationer som vi stallts infor, vi falde en tar nar vi forstod att det har aventyret snart ar over. Vi har under den har tiden lart kanna varamdras alla olika sidor, vi har varit arga, ledsna, glada, javligt crazy, fulla, ja och fortsatta till oandlighet men anda aldrig rykt ihop vilker ar ett under. Jag har traffat vanner for livet, vanner som nastan har blivit syskon och familj och jag ar sa sjukt glad att det blev just vi 9 och att det ar just dessa underbara personer som jag kommer kunna dela den har resan med.. 5 personer lamnar oss inatt, imorgon ar vi bara 4 kvar sen pa lordag aker nasta och da ar vi bara 3 och pa sondag aker jag och en till och sen ar det nastan tomt och helt over.. Kommer sakna alla enormt mycket...

Ikvall ska vi pa avskeds cermoni hos Lakshmi och jag ar nervos infor hur den har kvallen kommer sluta. Har haft en klump i min mage de senaste dagarna och om den brister ikvall kommer jag grata en flod sa jag kan simma hem till Sverige..

Alskade vanner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0