Back on track!

Tillbaka i Örebro, känns underbart att bara se att staden fortfarande existerar sedan jag lämande den för över 4 månader sedan. Att gå in i min och min kära roomies lägenhet och känna doften av hemma att kunnna åka till Kumla på 20 minuter och krama om mammsen och att kunna plocka upp telefonen och ringa vänner och bättre än så till och med umgås med dem. Jag är hemma på fast mark, jag kan på något vis känna att jag har landat på riktigt. Dagen började i Sthlm men avslutades i Örebro, inte riktigt som planerat men ändå. Vi har hunnit med att besöka nacka forum, ett köpcentrum i sthlml, virrat runt i Södertälje och bakat lussebullar idag.!








Du älskar mig så mycket att jag hatar mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0