Bloggdags.

Jag kan väl inte skryta med blogginlägg på den senaste tiden, kan heller inte smacka på med något saftigt som hänt eller vaför jag inte ägnat min tid åt just bloggen. Den ända och kanske mest logiska förklaringen är att mitt internet har lagt av och att jag inte lyckats fixa med det.

Vad har då hänt i mitt otroligt spännande liv den senaste tiden, jag har hunnit besöka huvudstaden, mitt andra hem och min pöjk tre gånger sedan jag landande i Sverige, jag har hunnit träffa mina kära vänner, jag har missbrukat tid med familjen. Jag har firat jul, firat juldagen med fest, shoppat och mer där till. Jag har kommit in i vardagen igen och redan hunnit tröttna på den, jag har varit halvdeppig då jag saknar många som jag vuxit ihop med under min resa i Indien. Jag är trött på kylan och vinter, jag vill leva i sol och sommar. Jag vill upptäcka och träffa nya spännande människor varje dag.. JAG VILL TILLBAKA!!

..men först lite champange, god mat, härligt sälskap och nya löften som alltid skiter sig ändå! SKÅL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0