Drasktiska förändringar.

Hemma på Svensk mark igen, inget är som Indien. Ska helt plötsligt bli tvungen att bära tusen lager av kläder, tvungen att köpa vinter prylar, tvungen att tänka ekonomiskt, tvätta, diska, laga mat, komma in i vardagen..
Har varit hemma i 4 dagar nu och börjar få panik över att allt är som vanligt, precis som jag lämnade det fast med andra temperaturer.. Har levt som en prinsessa på mitt studielån i Indien till att komma hem och leva som en kyrkråtta.. hehe så farligt är det ända inte. Men allt känns konstigt.

Sen jag kom hem så har jag hunnit med en hel del, Tagit igen en himla massa tid tillsammans med Jonte, träffat Sandra, varit hos svärföräldrarna, träffat mera vänner, shoppat, gått promenader, ätit ute, varit på bio. Och idag kommer syster ryster och rutan hit, åhh dom ska spendera hela helgen tillsammans med mig i sthlm. yeahyy.. Så lycklig! Ikväll blir det hemmafest och imorgon utgång och utöver det blir det mys, många kramar och pussar på mina änglar.

PUSSA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0