Social network.

Igar blev det bio, social network. Tycker att den var lite lam men kanske det berodde pa att filmen borja halv 12 och att killen snacka i 180 kilometer i timmen. Vard att se om man gillar facebook som de flesta pa denna planet gor och med Svensk text om er hjarna arbetar i samma tempo som min. Med trevligt salskap och biosnacks sa duger den :)

Idag har jag provpackat min vaska och kommit fram till att jag har alldeles for mycket overvikt och att de sista sakerna som tanktes inhandlas inte blir av. Helt sjukt vad man har kopt pa sig mycket grejer under den har tiden! Galet! Jag har ocksa varit pa Aromas med nagra utav brudarna i lagenheten och kakat kycklingsallad, och druckit cappucino, mumms! Jag har aven varit duktig och pluggat lite, skrivit in nagra teorier i mitt svenska arbete och spanat ideer pa vad jag vill analysera om. Ikvall blir det Costa med tjejorna, kaffe och kaka :)

Kanns skumt att vara ledig, att ha massa tid att fordriva pa allt som faller an in, varat schema har varit sa full smockat sen vi kom hit och nu blir man rastlos av att vara ledig. Helt sjukt! Tror aven att resfebern och hemlangtan har krypit in i kladerna pa mig for just nu nar vaskan star packad och allt ar bestamt, bokat och betalt sa blir man riktgt sugen pa att dra redan idag. Men snart sa!! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0