Sverige kommer till oss innan jag kommer till Sverige..

Idag ar sista riktiga kvallen med ganget, for imorgon ska vi dra till Lakshmi och ta farval sen sticker nastan alla natten till Lordag. Det blir bara jag och en till tjej fran lagenheten som aker pa sondag. Kommer kannas konstigt nar man vaknar upp pa lordag morgon och mer an halften ar borta, det kommer kannas tomt, trist och tyst! Ikvall blir det avskedskvall nummer ett med vattenpipa, gott kaffe och skit snack pa mocha och imorgon blir det riktiga avskedet da tararna komer spruta. Ska bli skont att komma hem till Sverige, till ett samhalle dar allt fungerar relativt bra men det kommer kannas tomt utan mina 8 bihang, min familj och mina nara vanner som jag vaxt ihop med under tiden har.

Annars har jag idag hunnit med lite kaffe mys pa Costa med Amela och sa har vi kakat lunch och strosat pa Lakshmi road marknaden ett par timmar. Inhandlade mig tva armband och lite fina orhangen :)

Inatt kommer aven Sverige till oss, Amelas syster ska bli super roligt att traffa henne ocksa! Far val hoppas pa att hon har med sig nagot gott godis som karamellkungen och marabou choklad kaka, kan ju inte vanta i 2 dagar mer an vad jag gjort hitills :) Ne men ska bli kul att visa henne runt i denna stad som rymmer 4 miljoner invanare och se hennes reaktion.

Nu maste jag kila.. POSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0