Back.

Back in öret för en natt, nu har man fixat med all tvätt, städat som en tok och packat inför en månads kollojobb. Känns lite som om jag jämt är på resande fot, har en lägenhet i örebro som jag mest ser som en övernattningslägenhet, jag kommer hem från någonting, städar sovaer några nätter och sen bär det av igen, antingen bara över stan till syster eller 2 mil till Kumla, annars är det som nu kollojobb, sthlm och om en dryg månad Indien. Hinner aldrig stadga mig, handla och känna mig hemma någonstans, men just det gör att jag känner mig levande och fri. Glad att man har så mycket att ta sig hän och att det inte är samma sak jämt. Livet är till för att uppleva och äventyra.

Nu bär det av till mammsen för en matbit och mys med syster som kom hem från Alanya inatt, sen blir det något fik/hak med Empa och efter det ECLIPSE!

Puss på mun!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0