Isn´t It Obvious

Ledig dag = trött dag! Har i stort sätt gjort sånt som man måste när man kommer hem, städa, diska, tvätta! Har även varit hos min underbara mamma som jag älskar högst i hela världen. Somnade framför tvn samtidigt som Emil i lönneberga gjorde hyss, när jag vaknade igen så stod maten på bordet redo att avnjutas. Sen åkte vi till nyopererade mormor och fika innan jag och syster  åkte hem igen. Nu sitter jag på hennes soffa och väntar på att lite folk ska komma hit, det vankas förfest och sen 25 års partay hemma hos Fia och Krille, Fia fyller 25 stort grattis. Är trött och sliten i kroppen så för min del blir det en lugn kväll! Imorgon åker jag till kollo igen, ny period nya kidz, nya utmaningar och minnen. Hoppas på fint väder så man kan njuta av playa del la vettern. 

länge leve livet! 
Pöss

(Jag och födelsedagsbarnet Fia på midsommar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0