Kollo 2010

Ni kanske undrar varför jag inte skrivit på ett tag nu, jo det ska jag förklara för er. Jag har befunnit mig i bastudalen på kollo i en period nu där vi varken har internet, täckning på mobilen, tv eller dylikt så det är lite svårt att hålla kontakt med omvärlden. Det är egentligen helt underbart att känna att man inte är beroende av all elektronik som man i vanliga fall andvänder. Period ett har iaf gått för fort så det känns jekligt gött att det är en till period kvar. Min grupp. röda gruppen är i vilket fall ett dream team och det har gått sjukt bra med allting ; ) Igår efter att barnen hade åkt hem så hade vi mellanfest och det var sjukt roligt, vi hade disney/pixar/dream work tema! Jag, Elin och Tove var en triangel, jag var Shrek, Elin min Fiona och Tove våran baby. Sjukt snygga (bilder kommer upp snart). Vi körde vinbrännboll, staffeter, åt middag, musik tävlingar, danstävlingar och fri dans natten lång. Vid halv 3 bestämde vi oss för att nattbada och efter det basta! Det var en sjukt rolig kväll där vi somnade på varandra i personalrummet vid 6 på morgonen. Haha Nu är det dags att börja tagga slutfest och då ska vi ta mej tusan köra natten lång! Har världens bästa sommarjobb och vet att ni är avundsjuka :P too bad for you!

Nu är jag ledig fram till söndag och då blir det att tvätta lite och hänga med nära och kära. Jag ska även hem till Fia och fira hennes 25 års dag imorgon! Yehaaa.


Kyss    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0