Byggarbetare

Byggarbetare går inte av förhacker, den här veckan har jag själv intagit mig rollen som byggarbetare, det är till viss del jäkligt kul, tror att det kommer kännas extra kul när man får resultat och då är mödan värd, men när man måste riva, slipa, spackla, slipa igen och allt det där då blir man sjukt trött på det hela. Men vi har hunnit med en hel del den här veckan trots att vi bara kunnat grejja på kvällstid. Vi har kört över massa byggrejer, köpt lister, målat lister och en sänggavel i samma färg, sedan också lackat allt, tagit bort alla lister, slipat skarvar och spacklat dom. Jag och Jonas är ett great team :) hehe

 

Utöver byggarbete har jag även hunnit med shopping, mysiga luncher ute, grillat och idag har jag även intagit mig rollen som bagare, jag Ulla och Jenny gjorde en tårta till Jonas eftersom han fyller år imorgon eftersom han inte är hemma då. Så vi har grillat gott och ätit tårta dagen till ära! FinFint! Han firar sin födelsedag genom att ta sig runt vettern på cykel, vätternrundan 30 mil :) HejjaHejjaHejja!

 

By the way kul att se Mexico krossa Frankrike, inte illa och jekligt otippat!

 

Kisses and hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0