Fine Wine

Efter avslutade studier så kan jag utan att skryta berätta att min vecka har varit kanon :) Det blev jobb och fest i lördags, sen har det blivit bad i kalkbrottet, grillning, marieberg, lite mer jobb och en massa kvalitetstid med Rosa min kära vän, jobbfest och utgång, och massa mera :) Nu är jag i Sthlm för att vara här en vecka och njuta lite mer av ledighet, det är gött det. Imorgon tar Jenny studenten, som vi ska fira och så får vi nycklarna till lägenheten som vi ska börja tapetsera och fixa i, ska bli så najs att ha sitt egna här också faktiskt. Just nu är jag jävligt nöjd med livet alltså :) Nu ska och Jontemyra slagga!

Bilder i från veckan kommer så småningom upp!!

GODNATT ALLA MINA MILJONER BLOGGLÄSARE!


Kommentarer
Postat av: kaka

åhhh vad skoj, ni fick lägenheten. Grattis :) Ja säger bara de tur att ni har blogg så ja är uppdaterad i era liv också :D saknar dig massor kyssa

2010-06-11 @ 15:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0