Fiskelycka är en mans bäste vän!

Har haft ännu en super najs vecka :) Lite jobb inledde veckan men utöver det så har jag, farsan och jimmyboy tagit en tur till sjön för fiske. Det enda napp vi fick var bottennapp men vi var nöjda ändå för försöket. Jag har även varit i sthlm med tre utav männen i mitt liv och fixat i lägenheten och ochså fixat visum till Indien. Så nu har jag allt klart, bara att packa väskan och dra! Läskigt med spännande! 



Igår var det midsommar också och vi firade på allra bästa sätt, först var vi hos mamma i Kumla och åt lunch och gjorde midsommarkransar sen styrde vi kosan till Tes och Johan för riktigt galej, det var grill, kubb, fotboll, alkohol och poolparty som stod på schemat! Kan säga att det var ett av dom bästa midsommar som jag firat, med underbara vänner! Precis så som det ska vara!

Sandy feat emmelisious stod för musiken även under kvällen och ingen klaga :P HAHA




Kiss Kiss Bang Bang.
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0