Kåvepedin, jag går på pencelin

Tröttsamt, när man tror att man har kämpat sig förbi en förskylning och halsont och grejjer så åker man på en ännu värre förskylning och halsont där det känns som om det är rakblad i halsen på en och så öroninflammation. Blää! Är fortfarande kvar i Sthlm men kan inte göra ett skit typ för att jag är så trött.

Men i måndags så drog jag och Ulla in till stan för att kika, på pendeln in till stan fick vi syn på ett erbjudande om klippning i metro så vips infann vi oss på salongen och fixa till oss lite sen mötte vi upp jenny och så gick vi och luncha och efterdet så shoppa vi såklart, för min del blev det en svart klänning med spets i, ett par strumpbyxor och en tunika. På kvällen så åkte vi upp till lägenheten i stuvsta och målade lite och började förgrunda inför tapetsättning. Sen på kvälen så pang slog det bara till och jag mådde pyton.

Idag hoppas jag på att jag ska känna mig piggare och då blir det nog med röj i lägenheten, sjukt vad allting går segt som man sätter igång, :) hehe

Annars har det inte hänt så mycket förutom att min lilla stjärna Moa har fyllt 20 barre, finfint!
Grattis Moiie, LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0