Monarkifest

Moa och Josse har fyllt 20 år så igår var det 40 års fest med temat kunglighet! Moe och Josse hade ordnat med allt kanon, fixat plockmat och gjort lappar med bordsuppdrag, vilket gick sådär för alla :) Hehe Men alla var fina, vissa var utklädda till madde på stan till kungen och prinsessor. På grund av min pencelinkur så drog jag mig hemmåt när kvällen fortsatte för de andra på hotellet! Kanon kul kväll, Im lovin it!




Idag blir det en sväng till Kumla igen, ska käka ute med mamma och granie sen marieberg och köpa lite stuff som behövs! See you later...


Kommentarer
Postat av: Empo

sandra, haha! jag dööör! :)

2010-06-22 @ 22:06:55
URL: http://salomonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0