Randigt och rutigt!

Självast Sandra Rutevik kom till staden igår, min ruta. Härligt värre och vi har fixat lite med allt möjligt men mest utnyttjat soltimmar. Blev et par timmar i solen på Lindas bakgård igår och så lite korvgrillning på kvällen, sen blidde det mys hemma hos mig. Idag har vi varit i kalkbrottet och badat och käkat lunch tillsammans. Nu ligger Rutan och sover, har fått solsting, så jag passar¨på att blogg lite.

Inatt kör jag brudarna till Arlanda också och då har jag bil i Sthlm en vecka, känns rätt så gött! Antar att det blir sol och bad där också, någon sväng in till city och massa jobb med lägenheten, tanken är att vi ska ta och flytta in den 1 Juli :) Sen börjar kollo, den 9 Juli och sen när det är slut runt 5 Augusti så är det bara 15 dagar kvar till INDIEN!! Ohhlalala...

Pöösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0