Årets första dopp!

Ja då var det gjort, inte illa, dagen till ära tog jag och Jonas vårt första dopp för säsongen :) Hade tänkt att jag skulle hänga med gäddorna i vassen i år då min träning inte hållt i sig, men icke! Komplex vart tog du vägen?  Hur kunde sommaren komma över en natt?, 25 grader och jag har unnat mig varenda soltimme till max! Solat på verandan, badat, cyklat, solat mer, åkt motorcykel, druckit några öl och ätit buffe med familjen Hedlöf. Kvällen har bestått av film, djup film som jag tyckte sög men vad gör man inte för att kultivera sig lite sådär smått på lördags kvällen, nu är det dags att krypa till kos med min käre karl, ta vara på sista natten bredvid varandra innan jag ska hem till mitt igen. Känns urtrist men sånt är livet! GOOODIE NATTI!


Kommentarer
Postat av: anan

Fan vad härligt det låter sandra! :)

2010-05-18 @ 12:30:11
URL: http://rushmore.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0