bättre sent än aldrig.

Nu befinner jag mig i Huddinge, my other home! ;) Efter många om och men stannade tåget på flemingsberg station hela 1 timme och en kvart försenat. Vi stod stilla i ca en timme och inväntade tåg som skulle pasera, tre tåg skulle det vara, de två första kom med någon minuts mellanrum men det tredje dök aldrig upp, vi fick höra att det var signalfel, växelfel och att ett till tåg skulle passera, efter en timmes väntan kom aldrig något tåg och vi hade tydligen kunnat åka från början, tyvär kunde tåget bara hålla 40 kilometer i timmen fram till sthlm! Men som sagt bättre sent än aldrig och när jag väl kom fram mötte min kära karl upp mig på perongen, cosy! Nu några timmar senare har vi hunnit med en kabab i bröd, en långpromenad med hunden och en bilfärd till Liljeholmen och tillbaka, time to krypa ner i sängen och bara ha det mys med älskling! I LOVE!!

 

(Jag och donna utanför lägenheten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0