Injektion!

Då har man blivit stucken, restylane for life ;) Ne skämt och sido, jag har tagit vaccin mot hepatit A och fått massa annat utskrivet, nu börjar det äntligen kännas som att det inte är så långt kvar tills jag lämnar detta land och dra till indien för ett par månaders praktik! Yehoo.. Jag och syrran har även varit och svettats på gymet med alla bodybuilders samt åkt en sväng till Kumla för att träffa mommie och mormor över en bit mat. Kvällen kunde heller inte avslutas bättre tillsammans med Emp, Kakan och Obba över en subwaymacka och en massa cupcakebakande. Vi är ett great team! Nu är jag hemma hos sis och vi ska krypa till kos och ha pyjamas party!

NattieNattie ;)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0