Jag är roligast

Jag kan inte beskriva med ord hur bra gårdagen var, det satte verkligen guldkant på denna helg! Prat i massor, skratt på skratt, charader, mera prat och mer skratt! En avkopplande underbar dag, med lite inslag av forsränning, vattenrusekanor och en partykväll på Frimis. Vi kom in vi dansade, dansade och dansade, och skrattade hejdlöst! Kvällen kunde inte avrundas på ett bättre sätt än vad den gjorde igår heller, kakan skulle kicktävla med en kille och vann första ronden, i den andra så drar killen iväg en riktig kickflip och stupar i backen och alla dör av mera skratt.

Vill bara säga, utan att skryta att jag har världens bästa vänner, helt fantastiska på alla vis! Trots att vi befinner oss på helt olika ställen i livet och har helt unika och olika personligheter så matchar vi fantastiskt bra tillsammans. I LOVE YOU ALL!

Och kakan jag är roligast :P hehehe


Kommentarer
Postat av: Moa

Vad fint inlägg sankah =)

2010-06-11 @ 09:17:10
URL: http://majaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0