Lär mig en läxa!

Det här bådar inte gott, ett inlägg i veckan är inte acceptabelt! Antingen får någon lära mig en läxa eller så får jag tejpa fast fingrarna på tangenterna. Mitt liv den senaste veckan har i stort sätt bestått av jobb, har tagit så mycket extra tider som bara gått och ännu är det inte slut, imorgon, onsdag och lördag står kvar på schemat. Utöver jobbet så har jag haft avslutande redovisning i skolan, varit på 80-tals klassfest, tagit på mig rollen som hotellvärd då några klasskamrater sovit över. Min kära karl var även här i helgen och vi har tittat på tapeter, golv och inredning till nya lägenheten i Stockholm. Ska bli såå gött att ha en borg även i huvudstaden att komma hem till. Annars är det faktiskt mest jobb, hehe denna vecka är det även hemtentamen som står på tapeten så när man är lagom trött när man kommer hem så får man sätta sig med det också, men snart så är det sommar och då ska jag njuta! Dagen till ära hanns det med årets första minigolfrunda och den kunde inte sluta sämre än den gjorde, förlorade stort och det gör mig fortfarande förbannad då jag var nära på spikar hela tiden som resulterade i 7:or i slutändan ändå. Skit!!

Ne nu ska jag och systra mi ta och utmana varandra i ett parti tepz.

LOVE YOU ALL 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi måste ses snart!

2010-06-01 @ 09:25:51
URL: http://asterisco.blogg.se/
Postat av: ladelai

Vem är den där fula bruden till vänster?

2010-06-01 @ 21:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0