Mjao!

Har varit en seg lång dag idag, suttit på 6 timmars föreläsning, lämnat kissen till mamma för att jag ska till sthlm på torsdag och annars bara suttit och degat hemma hos Linda, helgen har verkligen sugit musten ur mig så nu är det dags att gå och lägga sig. Sover över hos syster inatt och är förväntansfull inför morgondagen.
Imorgon är det äntligen dags att ha introkurs inför Indien resan i höst, ska bli så sjukt kul och kanske känns det efter dom här dagarna lite mer verkligt, ett steg närmare min praktik och mina tre månader i Indien, kommer bli så sjukt kul!

God natt mina vänner!



LOVE YOU SIS!
(Bilden är från midsommar förra året, poolparty)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0