runk arm..

Min arm värker, mina ben värker, hela min body värker. Nu tror ni säkert att jag har underhållit mig med något intimt men där har ni fel, min kära pojkvän befinner sig på 18,5 mils avstånd och vi kommer inte ses på ca 3 veckor så inte det ni. som jag skrivit i mitt tidigare inlägg så har jag börjat roa mig med annat, badminton är en sport som inte går av förhacker det kan jag lova. Min arm har svulnat upp och det är tillochmed jobbigt att skriva på tangenterna då det stramar i min arm, bättre blir det heller inte när man ger sig ut på ett mördarpass med peter en dag som denna. Jag känner ändå dock att jag kan somna gott ikväll tack vare Gerard Butler och finfina vänner.

Sleep tight my dear friends ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0