AA

Academic Advisors
Ja den har veckan ar vi pa organisationen AA, idag har vi varit och besokt ett oppet behandlingshem for missbrukare. Det var intresant men allt som sas var bara upprepning fran tidigare besok pa liknande organisationer. Efter skolan stack vi hem, jag stadade vart vardagsrum som var helt upp och ner vant och sa satte jag upp nya gardiner som jag lite fint fixade ihop. De senaste dagarna har man varit helt slut och inte gjort ett smack efter skolan! Har inte sett mer an law collage road dar jag bor sen Thailand. hehe Det ar en lang och intensiv vecka vi har framfor oss, besok pa nya organisationer varje dag och sen en sjukt massa plugg. Efter den har veckan har vi bara en organisation till att besoka, saheli sangh (redlight district) som jobbar med prostituerade kvinnor samt med barnen till prostituerade och sen ar det sjukt mycket plugg. En massa uppgifter fran organisationerna en 20 sidig rapport till Lakshmi och en rapport som ska hem till Sverige. Indien ar defenitivt inte en dans pa rosor, snarare ett fulltidsjobb om inte mer.. Jaja raknade ut att jag landar om exakt 20 dagar pa Arlanda igen, det ar lite laskigt, ar tusan lite nervos infor allt som vantar nar man kommer hem, men skont ska det bli.. SAKNAR ALLA ENORMT MYCKET!!
Nu bara pladdrar jag pa om allt och inget, typsikt mig.. har inte mycket mer att saga. LOVE


Kommentarer
Postat av: Moa

du pladdrar inte :) skriv med och ofta!

Saknar dig <3

2010-11-17 @ 22:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0