Bangkok!

Hur i hela havet lyckas man komma 3 minuter efter att Kumlabrudarnas tag rullar ut fran tagstationen. Skulle varit sa sjukt kul att hinna ses men vad tusan om ett ar sa ses vi igen!! SURT!!
Jag och Amela tog oss i kragen och lamnade SKIT pattaya, det stallet ar langt ifran ett paradis, AK ALDRIG DIT! Bara massa ackliga gubbar som koper thai bruttor! Ne fy!
Nu daremot ar vi i Bangkok pa kohsan road, backpacker streetan, har tagit in pa hotell forsta natten for att vi inte orkar leta nagot billigt boende. Ikvall blir det inget annat an fest, fet fest. Vi har nagot aldeles extra viktigt att fira idag, ikvall hojer vi glasen till skyarna och skriker skal for varldens basta syster! Linda Karlsson, min basta van, mitt blodsband och min kara syster fyller 25 idag, har du glomt saga grattis kan du ta dig nagonstans!!

Bye the way om det ar nagon som ar sugen pa att backpackra ett halvar med start nasta vinter nar jag tar examen sa hojta till for det har ar tamejfan det basta jag gjort pa lange!!!


Tjo flojt, nu njuter vi av livet som aldrig forr!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0