Borja spela pa den sista versen..

Har haft praktikens absolut sista seminarie, har haft praktikens absolut sista forelasning, har varit pa orchid school for absolut sista gangen, har bokat min bil till Mumbai som kommer ta mig fran Pune pa sondag eftermiddag och kora ivag med mig for absolut sista gangen. Jag tror att dagen ar kommen da jag verkligen borja forsta att jag ska aka ifran detta underbara, oforutsagbara land. Seminariet avslutades med tarar och de sista dagarna kommer vara en kansloladdad tid. Man ar skor, man ar lite bortkommen och vilsen, radd for framtiden men enda sjalvklart forvantansfull och ivrig for att komma hem.

Gardagen var supermysig, vi traffade Shreya och Tatjel pa shisha forst sen sa kom Justin och company och holl oss salskap, vi trodde att det skulle bli sista gangen man sag dessa mannsikor men sa kom vi pa den briljanta iden att ses pa lordag igen och da bjuda over vara indiska vanner och ha en middag/fest och sen se vad kvallen leder till.. Kan inte bli ett battre slut an att traffa alla nara och kara som man lart kanna pa samma gang och ha en dunderfest tillsammans det sista man gor innan man aker hem...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0