Borta bast men hemma bra!

Da ar man hemma igen, eller kanske inte hemma men i Pune igen. Det fortsa som hander nar vi kliver ut fran flygplatsen i Mumbai ar att tva killar forsoker lura av oss pengar, de trodde vi var turister har for forsta gangen, men tji dick dom och inga pengar heller for den delen. Det ar sa kul att traffa alla girls igen och de verkar som om de ocksa haft en toppen resa. Lagenheten var ren och stadad sa det kanns bra! Men smutsen pa gatorna ar kvar och folket det samma. Girlsen och de spannande praktikplatserna som vi har kvar far mig att stanna annars hade jag inte tvekat pa att satta mig pa ett plan tillbaka till paradiset och thailand igen, eller hem till Jonte och familjen och vanner. Borta bast men hemma bra kan sammanfatta hur jag kanner just nu!

Resan hem gick bra, sov oss igenom den mesta av tiden och sen vi kom tillbaka till lagenheten har sa har vi mest sovit och fixat med alla grejjer som man har!! Den har kvallen far avslutas med en butter chicken och mys med brudarna i lagenheten for imorgon kor vi igang praktiken igen!!!

LOVE YOU LONGTIME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0