Fucket drink a bucket!

Tiden har i Bangkok har varit fantastisk, vi har hunnit med massa saker. Druckit drinkar pa 84 vaningen i en skybar, varit pa ett antal markander, pa MBK, i Chinatown, allt detta har inneburit en hel del shopping :) Vi har ocksa traffat en massa underbara manniskor som jag aldrig kommer glomma, vi har syndat och druckigt alldeles for manga drinkar, ol och buckets. Vi har dansat och sovit alldeles for lite om natterna. 

Ikvall ar det sista natten och da ar det bara en sak som galler, all in!
Imorgon sticker vi tillbaka till Indien och till Pune och praktik igen, kanns segt, vill fortsatta kanna mig som en backpacker, vill fortsatta leva livet, for det har ar verkligen livet! Jag saknar sjalvklart brudarna fran lagenheten och det ska bli spannande och hora allt sjukt som de varit med om. Jag borjar daremot fa lite panik for att jag vet att jag har mindre an en manad kvar pa den har resan, det ar 11 idag och jag landar pa arlanda igen den 6 december. Vill inte att det ska vara slut annu. Komma hem till vardagen kanns skrammande och dessutom valdigt kallt just nu. Men saknar manga dar hemma, vill inte missa julen och da kanns det redan lite varmare och mer tryggt!! Bla,bla, bla....

Seeee yaaa  

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej Sandra! Inte för att göra dig deppad, men att komma hem för mig var det absolut jobbigaste. Allt var tråkigt och jag var inte glad på länge. Som sagt resan börjar när du kommer hem, och det är ett hårt slag att komma tillbaka till verkligheten. Det är klart det är kul i ca 1 vecka för man har saknat alla, men sen är det som om man har ett hål inom sig och man är så rastlös. Jag hoppas du kommer ha det bättre än mig:-) Ta hand om dig och snälla njut av den sista tiden också...Kram

2010-11-11 @ 20:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0