10 pizza mc puff!

Hej halla, jag lever och frodas! Idag ar jag bakis, blev for mycket vin igar, men trevligt vare. Sista natten med ganget liksom, alla vi brudar stack och at tillsammans och sen gick nagra av oss ut och slira en svang! Vi stotte pa ett par svenskar ocksa, det var trevligt! Roligt var bara att jag snacka engelska med dem i en timme innan jag forstod att vi prata samma sprak. Dom kom igar och beratta att dom sett snon, jag blev avis, dom tyckte jag var dum :) Idag blir det lungt, kopa en tidning och satta sig vid stranden, titta ut over havet och njuta. Invanta att klockan ska bli 8 sa vi kan sticka till flygplatsen. Ikvall blir det aka av :) Planer lyfter runt tolv och 6 Thailandsk tid ar vi framme. Jag har kopt en stra hatt som aker pa direkt nar vi kommer fram sen ar det semester pa riktigt!

I forrgar tyckte Amela och jag extra synd om gatubarnen sa vi gick till donken och kopte 10 pizza mc puff, barnen blev glada, vi blev glada, alla blev glada. tack vare 16 svenska kroner gjorde vi 10 gatubarns kvall. Igar blev jag bastis med en tiggare, jag gick runt med hennes barn i famnen, det var ocklsa trevligt! Det varsta ar att dom alltid lyckas lura mig pa allt jag har och sa fort jag ser dem kommer mitt samvete fram. lensa vaskan, ta allt ni behover typ! 

Imorgon ligger jag pa en strand i paradiset! 
KYSS HEJ



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0