Back in Pune!

Tillbaka i Pune igen, känns underbart, det här är verkligen min hemstad just nu som jag älskar :) Allting verkade lösa sig mellan konflikterna här, ganska sjukt för det behövdes bara kastas en sten från muslimerna eller hinduerna på den andras flagga så hade det blivit uppror, sa med alla dessa miljarder invånare så är det ganska sjukt att ingen kasta.  känns skönt! Den har veckan har vi haft art therapy an sa lange, mycket kanslor som bubblade och svammade over. Mycket larorikt och stimulerande. Idag har vi ocksa haft seminarium vilket har tagit upp hela dagen kanns det som :) hehe och imorgon ska vi fa prova pa Reiki healing sen drar vi till Gramangal, tribal area pa sondag och kommer tillbaka till Pune pa Onsdag igen. Efter det ar vi i Pune i 3,5 dagar innan vi reser till Thane och Mumbai och sllutligen Thailand. 

Jag har nu gjort halva tiden i Indien  av min praktik och raknar man ut de veckor som ar kvar att praktisera pa sa ar det endast 5 veckor ungefar kvar! Jag kan saga att jag ar sjukt trott nu for tiden och att energin inte riktigt racker till hela tiden. Vi bara tar in och tar in information hela tiden och ibland ar det enklare och ibland svarare att handskas med allt. Skont att den har veckan fokuserar pa hur vi mar sjalva och att den ger en lite ny start! Jag kan saga att jag lever for semestern just nu, hade vi inte haft den vet jag inte om min kropp och hjarna skulle palla allting som ar kvar.

Jag saknar manga dar hemma och tanker mer pa hem for var dag som gar fast jag vet att det bara ar jobbigare att tanka pa det! Jag kan saga att jag verkligen alskar alla mina roomates, dom gor dagarna har sjukt mycket enklare.. Det har som vanligt hant mer tokiga saker sen sist, eller tokiga k\kanske man inte ska kalla det snarare ackliga grejer. Vi kom hem fran Hyderabad och en ratta motte oss i hallen kanse\des det som. Vi har hittat ett ratthal i koket och en tjej vaknade en natt och var bombis pa att nagot stort krop pa henne. Sa nu ar det till och med jobbigt att vara hemma i laganheten for dom kommer inte gora nagot at problemet forens vi aker ivag en manad. Buhu sa vi ska sova totalt en vecka med massa rattor runt oss. FYFAN! 

Det kanske later varre an vad det ar, jag njuter fortfarande av min livs resa och vill trots alla hinder vi moter inte aka hem annu. 

LOVE YA AL!  


Kommentarer
Postat av: din kaka

sandra, jag tänker på dig och längtar efter dig, jag vet att du vet det :) Puss på dig

2010-10-08 @ 13:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0