Dagen efter!

Vill forst saga att Gramngal var helt fantastiskt. Vi fick traffa, leva och bo tillsammans med tribal befolkningen i thane distriktet. Trots inga pengar sa ar dom fulla med karlek och omsorg. Jag sov i en familjs hus, det sprang runt moss pa golvet och det var stora ackliga insekter overallt. Mamman i familjen ville kamma mitt har och gora en flata i det, det var sa mysigt och spannande. Jag kommer aldrig glomma den upplevelsen i hela mitt liv, det var verkligen att fa livsperspektiv och lara sig uppskatta det lilla. Pengar ar verkligen inte allt i livet for en manniska, bara det finns karlek och trugghet sa mar man bra!

Sen vi kom tillbaka fran Pune sa har vi mestadels shoppat och varit ute pa kvallarna. Igar var vi pa hardrock cafe och pa scream, jag blev pissfull och har feting minnesluckor fran kvallen sa idag mar man som man fortjanar. Hehe En utav tjejerna som vi traffade pa Gramangal som tog hand om oss dar foljde med oss igar och sa sov hon over i var lagenhet. Sa gullig tjej. Trots att jag ine kommer ihag sa mycket fran gadagen och trots att jag var lite bitchig sa hade jag en ganska sa kul kvall, men nasta gang blir det att ta det lite lungnare. Inte dricka brinnande sprit pa krogen igen...  hahaha

Ikvall blir en lugn kvall, kolla Astrid Lindgren filmer och kaka chips, imorgon drar vi till Thane for att lara oss om REBT typ som KBT i sverige ska bli spannande, sen ska vi fa lara oss om mentalvarden och om psykiska sjukdommar. Besoka en instution och ha forelasningar. Sen aker vi till Mumbai for fyra dagar. ska besoka massa kanda platser och sa, ska bli skitkul att se Mumbai, sen ar det dags for THAILAND, bara 12 dagar kvar!
Tjosan i trosan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0