spontana utgangar alltid bast!

Igar fick vi for oss att ga ut och skaka vara lurviga har i staden trots att vara reikihealare hade sagt att vi skulle hem och vila efter passet som vi gjort under dagen, trotts att det var dry friday och trots att vi skulle upp tidigt dagen efter. Det blev som alltid en suveran kvall som bjod pa det mest ovantade som man kan tanka sig. Vi akte till hard rock cafe, gar fram till baren och bestalller en ol, blev ingen ol blev ett glas vatten istallet. Dry Friday, va fan kom igen nu Indien bara for att en liten kand gubbe dog just den dagen sa behover ni val inte ha en alkoholfri dag... Just den dagen. Hmm? Ibland undrar man hur Indien ar funtat alltsa! haha slutar aldrig forundras. Men lagom till att vi borjade fundera pa att ta en rikshaw hem och lagom till att vi kedjerokt upp tva paket cigg kommer tre karlar in genom dorren, tre Italienare som raddade var kvall fullkomligt. De tog oss i sin privat taxi till Scream ett annat ute salle, bjod oss pa intrade och drinkar hela kvallen. trots att deras engelska var kass sa komunicerade vi pa alla dess konstiga vis men mestadels sa bara dansade vi, dansade sa att svetten lackade..  Det blev som alltid nar man gar ut spontant helt sjukt bra. :) Trots att jag bara havde i mig en tequila shot och tva ol har jag kant mig bakis. Men reikihealing ar ganska soft, sov typ hela formiddagen i klassrummet och maserade varandra pa eftermiddagen sa inget att klaga pa, sen blev det bio eat, Pray, Love med Julia Roberts, sjukt bra och det roligaste ar att vissa delar av filmen utspelar sig har i Indien, Kande igen det sa sjukt mycket och det absolut sjukaste var nar man knallar ut fran bion och faktiskt befinner sig har, bor har, kanner sig hemma har, Galet. Sen blev det italiensk mat, en sjukt god sallad och snart ska jag hem ocg packa. Imorgon drar vi till Gramangal, tribal area utanfor Mumbai, vi ska bo hos familjer i sma skjul, hehe ska bli spannande. ar nervos men exalterad pa samma gang. Kommer tillbaka till Pune om 4 dar sa da hors vi igen..

Kakan jag alskade ditt kommentar i bloggen som jag sag idag, du vet att jag vet och du vet vad jag kanner..
Alla mina garbitchar, London kan inte bli mer ratt for oss.. Skanar er massor alla, massa pussar och kramar!!

LOVELY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0