Ändrade planer!

Jag och Amela har fått en kick av Thailand, vi satt och kollade på resor mellan Mumbai och Bangkok och det visade sig att resan låg på 2400 kr tur och retur. Vi har bokat flyg till Goa för 300 spänn men skiter nog i det och drar till THAILAND! Vi ska fundera på det över natten och se om vi kan bli klokare men förmodligen bokar vi redan imorgon! Vi har i stort sätt planerat ut våran rut som vi ska köra på om vi drar och det känns hur gött som helst! Först Pattaya några dagar sen ko samhu ett par dagar sen bankok och shopping sista dagarna! FAN VAD GÖTT!! 

Just nu känns livet såå bra, att bara ta för sig det som man känner för just för stunden! 
Så om någon vill komma så kom till Thailand ;) haha för... we will be there!  

Annars leker livet på som vanligt här i Indien, vi ska vara på Muktangan hela den här veckan, vilket är ett behandlingshem för missbrukare. Sjukt spännande. Imorgon ska vi få träffa kvinnorna som bor på hemmet och på onsdag männen. På torsdag ska vi ha yoga klass och massa annat interssant! Men jag ska försöka att hålla er uppdaterade om livet på andra sidan jordklotet!

Igår fick jag nästan ett breakdown efter hem, jonas hade drömt att han hämtat mig på arlanda och då insåg jag hur lång tid det faktiskt är kvar till dess. Men idag mår jag prima förutom att jag har varit jävligt trött!

LOVE YA 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad billigt att åka från indien till thailand!

Så roligt för er, ni kommer verkligen ha as kul! :) <3

2010-09-10 @ 10:09:09
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0