Bestigit ett berg!

Jajamensan, jag har bestigit ett berg med mina bara ben. Jag kan knappt fatta det sjalv. Som sagt vi traffade nagra amerikaner i Fredags och i Lordags kom dom hem och hangde med oss. Sa i Sondags sa tog Justin med mig och Amela till det hogsta berget har i Pune och vi vandrade upp for berget i 2.5 timmar! Det var helt fantastiskt att sta pa toppen och titta ner och forsta att man gjort det! Fanemig det basta som jag gjort i hela mitt liv tror jag!! Idag har vi skrivit vara rapporter fran forsta och andra veckan i Pune om organisationerna och vad vi lart oss, detta gjorde vi sa klart pa varat alsklingstalle, Mocha. Vi rokte vattenpipa och bestallde in kaffe, mumma. Efter det sa drog vi till ett 5 stjarnigt hotell och badade i deras pool pa takterassen, 10 vaningar upp!! Imorgon borjar plugget igen vi ska vara tva dagar pa en organisation och sen tva dagar pa ett annat. Pa lordag ar vi bjudna pa Ganesch festival pa dagen och pa kvallen ska vi traffa vara larare fran Sverige. Pa sondag ar vi lediga igen och da blir det nog stone water grill, fest och shottar!! 

Saknar er dar hemma men vill inte riktigt komma hem annu!
LOVE

 

Kommentarer
Postat av: Sarah

det känns skönt & höra att du inte vill komma hem ännu för det betyder att du har det toppen! :)

Så glad för din skull över din upplevelse!

Saknar dig!



Massa Kramar & Puss!

2010-09-14 @ 10:38:29
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0