driving the riksahw

Den har veckan har vi varit pa ett behandligshem for missbrukae, stallet kallas for muktangan och ar kant over hela Indien! Vi har fatt varit med pa art therapy och testan yoga och vi har fatt hora patienternas egna historier. Vi har i stort sat fatt gatt in i hela verkasamheten och vet nu allt fran att en patient soker sig dit till att de far eftervard. mycket bra organistaion och fint stalle, de trakiga var daremot att vi satt mycket pa forelasningar nar vi ville vaa med och uppleva mer missbrukarnas historia!!
Igar var det fredag och inte vilken fredag som helst, vi tog oss till stone water grill, det ar ett omrade dar man kan ga pa hard rock cafe eller dansa pa ett discotek, man kan aven bada i en pool dar! Mycket mysigt stalle. Vi dansade sa att svetten lacka och bestallde in shottar och drinkar pa rad! Pa hemvagen gjorde jag och Amela det som vi viljat gora sen vi kom hit! Vi korde Rikshaw, eller tuktuk som man ocksa kan kalla det! haha sjukt kul kvall som jag sent vill glomma! Vi traffade ocksa pa ett par amerikaner, Justin och Ross sa ikvall blir det preegaming hemma hos oss sen ut pa galej igen. Njuter av livet!

Idag ar det ganejsh festival har sa jag och Amela tog oss till Lakshmi road och kollade pa alla festligheter, vi provade ocksa pa att dricka kokosmjolk, inte varst gott men kul att fa ha provat! Jag kopte ett par skor ocksa for 32 sek!

LOVE INDIA, LOVE LIFE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0