TROTT!

Hehe ja det blev som vanligt en vild Fredag pa stone water grill som avrundades under stjarnhimmeln med vattenpipa pa en takterass hos vara indiska vanner. Kvallen var galen da alla vi brudar gick in med installningen ALL IN!  Har i stort satt inte gatt och lagt mig sedan igar! Sov ungefar 1 till 2 timmar sen stack vi ivag till varan favorit buffe och sedan till en pool. Imorgon drar vi till Hydrabad for att besoka henry martin institute, ska bli kul att se en annan stad ocksa! Det anda som kanns lite segt ar att tagresan dit tar hela 14 timmar, Buhu!! 

Nu sitter jag med en is frappecino framfor mig, det ar bara koffein som kan halla mig vaken just nu, det blir snart att dra hem och kika en film sen sova. 

Hoppas pa att kunna ha internet uppkoppling i hydarabad sa att jag kan halla mig uppdaterad!

Vill bara onska en toppen tjej grattis i forskott, min lilla super parla Emelie Salomonsson fyller hela 21 ar imorgon! Grattis min pingla. Du ar sen lange langt in i mitt hjarta och var vanskap vill fortsatta till oandlighet!! LOVE YA!


Kommentarer
Postat av: Emp!

fick ett hulkande tårkalas när jag läste detta, hjärtis :) tack fina du, jag saknar dig!

2010-09-26 @ 11:04:46
URL: http://salomonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0