Ha den äran..

till mig själv och alla andra som fyller år denna dag! Dagen började med tvätttid 7-10 och efter första lasset hade skickats in i maskinerna så hade jag inte ro att ligga kvar i sängen, blev en tidig morgon med mysig frukost tillsammans med frugan och lite småplock här hemma. Sedan begav jag mig till Karslund för att ta mig en löprunda, (måste ju då man automatiskt blivit anmäld av jobbet till vårruset) sedan drog jag hem och satte mig i solen för att bättra på brännan. 


Nu är jag nyduschad och taggar inför kvällens bestyr, har ju köpt band till campus 48 timmars, först lite upppepp/förfest ute på Universitetet med goa vänner, sedan avslutas kvällen på Frimis i all sin ära. Livskvalité!


Min kärlek Caroline Holmér ringde idag också som jag inte sett eller pratat med på sjukt länge, det betydde mycket denna dag, sedan small det till i brevinkastet och där låg ett gratulationskort postat mig ifrån Norge och min andra kärlek Elin Stenqvist och så alla andra gratulationer, hujeda mig vad härligt man kan må ibland! Tack ALLA!!   


Imorgon kommer släkten på kalas och på kvällen styrs det förfest och utgång med alla underbara vänner som man har skaffat sig under alla år :) Lycka!!



TA MEJ FAN, KYSS PÅ ER!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0