ÖSK

ÖSK hejja, hejja, hejja :) Jajamen idag tog vi ytterligare 3 poäng, fastän matchen var ganska så slö och tråkig så gick man med ett leende på låpparna från Bhern arena hem igen! I år är det dags att ta guldet!

 

Idag har man varit ledig och då har det storstädats här hemma (städa, städa varje fredag och så varje jul, det tycker jag är kul) ;) och jevlar vad rent och fint det blidde. Sedan tog jag mig till M-berg en sväng och käkade med sis och fixade ett par pjukar och handlade lite mat hem. Sedan kom Jontemyra till stan och vi drog och titta på matchen med familjen. :)

 

Imorgon blir det ett par timmars arbetspass och sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda. Är iaf super glad för min kärlek är här så ska spendera varje sekund jag kan tillsamans med honom.

Nu ska vi inta soffläge med lite kebab och filmmys. KYSS OCH HEJ, TREVLIG HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0