Brainfreeze

Ja nu har jag inte varit här inne och uppdaterat mig på länge.. Mycket har självklart hänt sedan sisst och allt minns jag inte ens. hehe min hjärna går på någon slags 3dje växel just nu, det ända som jag tänker på konstant om dagarna är SKOLA,SKOLA och ännu lite mer SKOLA.. Jag har ju självklart lyckats välja den inriktningen med absolut mest plugg och det är ju typiskt om inte min vanliga otur.. tror att jag nu en månad i sträck har åkt til skolan, kommit hem och pluggat hela dagen om jag orkat dragit iväg och tränat och sedan sovit igen. Skulle vara sååå skönt att vara färdigutbildad och bara kunna gå till jobbet på rutin 8-5 och sedan kunna stänga av allt och göra vad man vill på kvällarna.. men icke, ett år kvar av rent hel.....!
Ja vad har mer hänt, umgås mest här hemma med folk som vill komma och hälsa på då jag måste vara nära mina skolböcker hela tiden, och då har jag ju självklart min kära sambo Sandra att roa mig med lite iaf, tur är väl det så att jag inte bodde själv och var helt isolerad från omvärlden. Annars jobbar jag på helgerna och så har det blivit lite av en rutin att gå ut och skaka sin lurviga på lördagarna efter jobb för att slippa skola en dag iaf.
I helgen var det förfest här på norra grev och mycket härligt folk var här och så hade vi finbesök från hedemora också, det gillar vi!!
Idag har jag städat hela lägenheten grundligt och det behövdes kan jag säga sen blir det en sväng till marieberg för att växla lite pengar och käka lunch med vänner, sen hem och plugga och så iväg och träna med Empen och sist men inte minst packa handbagaget som jag ska ha med mig till Tyskland, helgen är äntligen kommen och imorgon vid den här tiden strosar jag runt på Berlins gator och sedan tar jag tåget till min karl som befinner sig i bremen, Minden,, ska bli uber mysigt att sova på hotell, käka hotellfrukost, upptäcka Tyskland tillsammans med mannen i mitt liv. Lite lyx är jag förtjänad just nu och det är riktigt gött att Jonas förtag står för hotell kostnaderna och min karl för biljetterna, :) Lyckligt lottad!
Jaja nu ska jag göra mig i ordning sen dra iväg.. hej på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0