Hallelulija...

Jag känner mig ganska nöjd en dag som denna då jag lämnat in mitt tredje och sista refletionsprotokoll och haft mitt andra och sista seminarie på denna kurs, imorgon går jag däremot in i tenta dvala vilket kommer ta all min tid i två veckor framöver men det positiva är att jag börjar se ljuset ur tunneln och att denna intensiva kurs börjar lida mot sitt slut. SKönt!!

 

Har även raggat upp en c.uppsatts kompis av bästa kvalité, Amela min lilla ängel :) Vi har också börjat spana på idéer om vad vi vill skriva om så det känns hur bra som helst!! Dreamteam:)

 

Idag har jag som sagt tillbringat mestadels i skolan men har även hunnit med en repa på gymmet, städat upp lagat mat och fixat här hemma :)

 

har inte så mycket mer att tillägga... Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0