Spontanköp!

Igår var en riktigt trevlig dag, en sådan som man njuter av extra länge!! Drog med lillen, storan och en nyinkommen familjemedlem till lekochbus landet för att röja i några timmar. Efter lazer game, fotboll, rundpingis, basket och massa mer hade vi fått nog och innan vi styrde kosan till Kumla ramlade vi in i en butik och när jag ramlade ut igen hade jag helt plötsligt blivit en gitarr rikare,! Tur att man har skaffat en ny vän vin namn Erik som lovat att han ska ge mig gitarrlektioner, vi kanske till och med ska bilda band, vem vet sadla om från socionom och bli rik som ett troll genom att lira lite gura :P hehe
Skjutsade lillen till Kumla och vandrade över till David som fyllde år,! Mycket härligt folk som jag nu för tiden inte ser så ofta vilket jag känner att det måste bli ändring på då man har så sjukt mysigt ihop med sina gamla kompanjoner. Amanda var även hemma en sväng så att se henne är ju guldvärt!
Dom tre muskitörerna, Amanda, Empa och jag, vi är ett riktigt dreamteam som jag aldrig kommer släppa greppet om!! Evig kärlek..
Idag har jag spenderat min tid på lekochbus igen, men idag tjäna man ju en slant för det iaf! Sjukt mycket folk och hej vad det gick, tur att det gick bra iaf!! :) Efter det tog jag med min syster till vårdcentralen för att jag tyckte hon såg hängig ut, och hej kanske ska jag bli doktor också, halsfluss och antibotika blev utskrivet! Tur att jag finns ibland!! Kvällen har spenderats hos elvis med lite gitarrlir och häng!
Snart ska jag styra kosan hemmåt och slänga mig i säng för imorgon väntas mer jobb och lite plugg efter det!!

PUSS PÅ ER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0