STRESSSS!!

Jag orkar inte mera, jag har då aldrig kännt mig så stressad. Stressen leder till dåligt självförtroende och som i sin tur leder till noll motivation och dåliga reflektioner.. Jag lever för en sak just nu och det är skola, skola och åter skola.. Det sjukaste är att det känns som om varje minut är dyrbar och att om jag förbrukar tid på något annat än plugg kommer ångesten krypandes.. Det värsta är väl att jag förväntat mig att det bara skulle vara stressigt under hemtenta perioden men då introduktionen av nya kursen som nu är pararellt med den andra kursen så förstod jag att det kommer vara ett helvete nu i 15 veckor framöver. Så jag säger hej då till verkligheten och roar mig med mina kurs böcker och så ses vi till sommaren..

Det sjukaste är att jag försöker övertala mig själv att jag överdriver men kommer fram till att jag inte gör det, helt sjukt. . Den här veckan kommer innehålla vetenskaplig teori inlärning, hemtenta plugg, grupparbete och förberedelser inför c-uppsats, utöver det väntas träning och sedan jobb hela helgen.

Nu ska jag dra iväg på ett kibox pass med Sarah den rara och boxa ur all min ångest och få nu motivation och nya krafter för prutt skolan..

Puss


Kommentarer
Postat av: Anna Carlsson

Ta det lungt vännen! du kan inte göra mer än ditt bästa! <3

2011-02-21 @ 23:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0