Drinkdags istället för disneydags.

Den här veckan har gått otroligt fort och bjudit på både höjdpunkter och motgångar. Jag har haft good moments med fina vänner. Fikat, lunhat, kvällsfikat, skakat rumpa, tränat, druckit vin, och njutigt av livet i största allmänhet.
Jag har också börjat på en ny kurs, fått psykbryt av intensivitet och haft ångest över saker som man inte riktigt kan stå för men gjort ändå. Trots att jag har en hjärna som går i 180 dagligen så har den inte denna vecka gett mig så mycket smarta ideér och vägledning, typiskt när man behöver det. 
Nu är det iaf helg trots att jag tog ut min ledighet och helg redan i onsdags så känns det otroligt skönt att kunna säga att det är fredag. Idag har jag tränat, träffat underbara Millan över en lång lunch på Gröna Grodan, haft tacomys med Rut, Linda, Johanna, Elvir och Daniel som jag inte sett på länge. Ett mycket kärt och mysigt återseende :)
Imorgon styrs det jobb 11-? och får jag gå tidigt så blir det ett pass på friskis efter och efter det kommer kvällen som jag längtat efter länge. Drinkdags, drinkafton hos Johanna med dom bästa :) yehooo sen får vi se vart vi går och gör stan osäker..


Saknar dig, älskar dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0