Fuck off!

Helgen har gått fort som alltid annars. Det har hunnits med en hel del vilket jag tycker är jekligt skönt! Det har varit bowling, biljard, långa promenader, spelkvällar och mys med nära och kära. Ikväll drar jag på förfest på trädgårdsgatan men avslutar discot här hemma i min säng, ska nämlingen köra och vara alldeles spiknykter. Imorgon väntas ett jobbpass 11-20 så då måste man ju vara på topp när man ska söndagsstäda hela bygget också. Känner inte för att vara bakis när man ska vistas 9 timmar i en lokal där ljudvolymen är på max och det är massa att göra. Ne får ta igen denna lördag nästa gång istället och då ska det göras med bravur!

Något säger mig att den här gången väljer hjärtat och hjärnan rätt!
Avslutar kvällen bättre än hur dagen började iallafall! Tjoflöjt!


pappa som speadwayförare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0