Gör bra helg!

Ja man kan inte säga annat är att denna helg blev så jävla bra. Den började i Fredags med en förfest på skogsvägen i Kumla hos min glada vän Emelie. Även ett mycket kärt återseende med min lilla Kaka som hade anlänt Kumla för att skaka rumpa samt ta en sväng till Åland. Kvällen började som sagt med moserande rosé, skönt häng och många skratt och avslutades på hotellet med shaken babies på scen, massa dans och goda drinkar.

 

Lördagen mådde man som man förtjäna men knatade ner till torget för en lunch på maestro. Vinkande av Kumla gänget som drog vidare ut på havet och den årliga båtturen som jag i år skippade för pengar brist. Så när stjärnlaget hade åkt blev det mys med syster och Sandra hela dagen.

 

Idag söndag blev mer effektiv och energisk, har dagen till ära varit på boda borg och spenderat hela 7 timmar i massa kluriga och spännande banor tillsammans med järngänget som bestod av Syster, Sandra, Elvir, Dian och jag. Ikväll blir det lugna gatan här på Norra grev tillsamans med roomie och imorgon väntas jobb!

 

Kyss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0