Hetts för ingenting!

Jag är grymt duktig på att hettsa upp mig inför saker, allt ifrån stora riktigt allvarliga grejjer till små skit grejer som igentligen inte spelar någon roll alls. Denna gången handlade det om en ganska viktig sak som tyng mig ett par dagar, mitt avslutande seminarie på den här kursen som har pågått från augusti förra året. Jag är ju sista minuten människa som mest gör det jag känner för fram tills det blir så att jag får hets läsa, plugga, passa tider allt det där. Jag tror att många skulle beskriva mig som jävligt lugn och trög om det är saker som ska göras ;P hehe men fan när det väl gäller så sätter jag min själ, min energi och allt där annat till och många gånger hettsar jag upp mig till tusen. Åter till mitt avslutande seminarie så hettsade jag igår att jag inte har en ända bok till detta och att jag inte kollat upp instruktionerna. Men idag när jag kom dit visade det sig att vi hade segaste läraren i stan och att litteratur och andra förberedelser inte spelade någon roll. Göttans! Hetts för ingenting!
Så då är man finaly klar med denna kurs och idag tog jag offeciellt helg eftersom jag är såå jävla duktig som gjort klart allt! Yehoooo..


Efter skolan blev det Willys och inhandlande av varor som behövdes här hemma och sedan hem och göra köttfärsås a la Karlsson och bjuda mina två följeslagare Bindan och Rut!  :) Nu blir det att gå ut och röra lite på fläsket sen avrundar vi kvällen med lite hjärngympa när Johanna slutar jobbet!


Fin Tisdag och bästa inlägget ever säger Sandra Rutevik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0